لنت ترمز ژاپنی

لنت ترمز ژاپنی

لنت ترمز هر خودرو، باید با توجه به موتور و مدل ساخت آن خودرو انتخاب شود. لنت ترمز ژاپنی، مخصوص خودروهای ژاپنی است و با سیستم موتور این خودروها هماهنگی کامل را دارد. خودروهایی مانند لکسوس، تویوتا، نیسان، هوندا و دیگر خودروهای ژاپنی در کشور ژاپن تولید شده و به ایران صادر می شوند. برای این دسته از خودروهای خاص باید از لنت ترمزهای ژاپنی استفاده کرد که تحت استانداردهای ژاپن تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

لنت ترمز چیست؟

لنت ترمز، یکی از مهم ترین بخش های ترمز در وسایل نقلیه است. لنت ترمز، وظیفه ایجاد اصطکاک در سیستم ترمز را بر عهده دارد. لنت ترمز با ایجاد نیروی اصطکاک و تولید انرژی حرارتی، جلوی ادامه حرکت خودرو را می گیرد و مانع از برخورد خودرو با ماشینها یا موانع دیگر می شود. هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب خودرو از لنت ترمز استفاده می شود. در هنگام انتخاب لنت ترمز جلو و عقب خودرو، حتما باید به سراغ بهترین و باکیفیت ترین تولیدکنندگان رفت؛ زیرا لنت ترمزهای غیر اصل عملکرد خوبی ندارند و در هنگام رانندگی، خطرساز هستند.

لنت ترمز

لنت ترمز به چه صورتی کار می کند؟

وقتی راننده ترمز را می گیرد، لنت های ترمز روی دیسک ها فشرده می شوند و با این کار، میان لنت و دیسک اصطکاک به وجود می آید. در نتیجه سرعت خودرو کم شده و متوقف می شود. لنت ترمز باید توان بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند یک خودرو با سرعت بالا را متوقف کند. برای ایستادن خودرو، دو قسمت سیستم ترمز نقش بسیار مهمی دارند که آن قسمتها لنت ترمز و دیسک ترمز هستند. اگر به سلامتی خود و ایمنی خودرویتان اهمیت می دهید، باید هرازگاهی لنت ترمزهای خود را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند و به تعویض نیازی ندارند.

چرا باید برای خودروهای ژاپنی از لنت ترمز مخصوص آنها استفاده کرد؟

لنت ترمز هر خودرو، باید با توجه به موتور و مدل ساخت آن خودرو انتخاب می شود. لنت ترمز ژاپنی، مخصوص خودروهای ژاپنی است و با سیستم موتور این خودروها هماهنگی کامل را دارد. خودروهایی مانند نیسان، هوندا، سوزوکی، مزدا و دیگر خودروهای ژاپنی در کشور ژاپن تولید شده و به ایران صادر می شوند. برای این دسته از خودروهای خاص باید از لنت ترمزهای ژاپنی استفاده کرد که تحت استانداردهای ژاپن تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

چرا باید لنت ترمز را هرازگاهی عوض کنید؟

به دلیل اصطکاک لنت، بعد از مدتی این قسمتها دچار فرسایش می شوند و به تعویض نیاز پیدا می کنند. طول عمر لنت خودرو به نوع و مدل خودرو و عوامل محیطی مختلف بستگی دارد. معمولا لنت های جلو زودتر از لنت های عقب فرسوده می شوند؛ زیرا بار ترمز روی محور جلو وارد می شود. هر زمان لنت ترمز شما فرسوده شد، باید سریعا به فردی متخصص مراجعه کنید تا لنت های فرسوده شما را تعویض کند. رانندگی با لنت های فرسوده، کار بسیار خطرناکی است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. با فرسایش لنت ترمز، قدرت ترمز به شدت پایین می آید و مسافت بیشتری را طی می کند تا متوقف شود و این موضوع اصلا از نظر ایمنی مناسب نیست!

نشانه های فرسایش لنت ترمز چیست؟

چه زمانی باید برای تعویض لنت ها اقدام کنید؟

با دیدن علائم و نشانه های زیر، باید به فکر تعویض لنت های خودرویتان باشید:

  • در هنگام رانندگی، خودروی شما به سمت چپ یا سمت راست کشیده می شود!
  • در زمان رانندگی و حتی بدون ترمزگیری، صدای خاصی را می شنوید!
  • در هنگام فشردن پدال، خودروی شما با تاخیر متوقف می شود!
  • در هنگام ترمز گرفتن، فرمان خودروی شما دچار لرزش می شود!
  • اخیرا پدال ماشینتان بیش از حد سفت یا لق شده است!
  • در هنگام رانندگی، بوی سوختگی یا بوهای خاص دیگر را استشمام می کنید!
  • هنگام ترمز گرفتن، صدای جیغ را می شنوید!
  • سطح روغن ترمز ماشین شما به تازگی پایین رفته است!
  • از شلنگ های ترمز شما روغن چکه می کند!
  • روغن ترمز خودروی شما تیره و کدر شده است!
  • روی رینگ های اتومبیل خود، گرده تیره رنگی را مشاهده می کنید!
  • به تازگی در نزدیکی چرخها دود خاصی را مشاهده می کنید!
  • رینگ و چرخ های شما چرب شده است!

با دیدن این نشانه ها، بدانید که زمان تعویض لنت ترمز خودروی شما فرا رسیده است و باید هرچه سریعتر به فکر تعویض لنت ترمزها باشید.

لنت ترمز

چرا باید لنت ترمز ژاپنی اصل را خریداری کنید؟

مهم ترین نکته در هنگام خرید لنت ترمز یک خودروی ژاپنی، خرید یک لنت ترمز اصل و باکیفیت است. لنت ترمزهای بی کیفیت، اصلا امنیت ندارند و عملکرد آنها نیز مناسب نیست. لنت های ارزان و بی کیفیت، خیلی سریعتر از لنت های استاندارد و باکیفیت فرسوده می شوند و به تعویض نیاز دارند. لنت ترمزهای استاندارد و اصل، بدون شک زمان طولانی تری عمر می کنند و شما را از مراجعه سریع به تعمیرگاه بی نیاز می کنند. ایمنی خودروی شما به صورت مستقیم به لنت ترمز خودروی شما بستگی دارد؛ پس به خاطر ارزان بودن لنت های غیراصل، جان و مال خود را به خطر نیندازید. شاید هزینه خرید لنت ترمز ژاپنی اصل از هزینه خرید لنت ترمز تقلبی بیشتر باشد؛ اما عملکرد و کیفیت آن بسیار استاندارد است و خوب و سریع کار می کند.

یادتان باشد که خودروهای ژاپنی با دقت و فناوری روز دنیا ساخته می شوند و قیمت بالایی دارند؛ اما اگر لنت ترمز خودروی ژاپنی شما بی کیفیت و نامطمئن باشد؛ آیا از سوار شدن در خودروی گران قیمت خود احساس راحتی و امنیت می کنید؟

به همین دلیل است که توصیه می کنیم لنت ترمز اصل را خریداری کنید...

چرا باید لنت ترمز اتومبل خود را از ژاپن لنت خریداری کنید؟

  • زیرا لنت های ترمز موجود در این فروشگاه، همگی اصل و باکیفیت هستند و ما اصالت و کیفیت این لنت ها را به صورت کامل تضمین می کنیم.
  • لنت های ترمز ژاپنی فروشگاه ما به صورت مستقیم از ژاپن وارد می شوند و تحت استانداردهای ژاپن ساخته می شوند.
  • قیمت لنت های این فروشگاه بسیار مناسب و اقتصادی است و شما می توانید با پرداخت هزینه کم، لنت ترمز اصل را خریداری کنید.
  • ما به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می دهیم و پس از خرید نیز آنها را پشتیبانی خواهیم کرد.
  • تنوع لنت ترمزهای این فروشگاه بالا است و شما حتما می توانید لنت ترمز جلو و عقب خودروی خود را با توجه به مدل خودرویتان انتخاب کنید. ما در انتخاب لنت ترمز نیز به شما کمک می کنیم تا بهترین و مناسب ترین لنت ترمز را خریداری کنید.
  • محصولات این فروشگاه، گارانتی بازگشت وجه دارند؛ یعنی اگر به هر دلیلی از خرید خود ناراضی بودید، می توانید پولتان را به صورت کامل پس بگیرید.
  • لنت های ترمز خودروهای ژاپنی این فروشگاه بسیار هوشمندانه و سریع کار می کنند و عملکرد قدرتمندی دارند.

به شما این اطمینان را می دهیم که با یک بار خرید از محصولات فروشگاه ما می توانید لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید. با خرید لنت ترمز ژاپنی اصل، ایمنی خودروی خود را بیشتر خواهید کرد و از مال و جان خود و دیگر سرنشینان خودرویتان محافظت می کنید.